ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Ο πελάτης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσα από ανάλογες λεκτικές ενδείξεις. Στο ηλεκτρονικό κατάστημα περιλαμβάνονται προϊόντα διαθέσιμα και προϊόντα με την ένδειξη «μη διαθέσιμα». Επίσης, οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων ή μέχρι την καθορισμένη λήξη της προσφοράς. Όλοι οι πελάτες υποχρεούνται να αποσυσκευάσουν και να ελέγξουν τα είδη καθώς και να ειδοποιήσουν την εταιρία σχετικά, σε περίπτωση αισθητικών ελαττωμάτων εντός 3 ημερών. Μετά το πέρας των 3 ημερών θεωρείται ότι τα είδη παρελήφθησαν σε άριστη κατάσταση.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Γενικά, επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές υπό όρους (δείτε παρακάτω) και πάντα εντός 15 ημερών.
Για περιπτώσεις επιστροφών προϊόντων εντός Καβάλας, η ΦΟΥΡΤΟΎΝΑΣ Δ. & ΣΙΑ Ο.Ε. σας συνιστά και προτείνει, όπως οι επιστροφές να γίνονται στο χώρο μας, ώστε να μην επιβαρυνθείτε με έξοδα επιστροφής.
Επίσης, σε καμία περίπτωση, ΔΕΝ γίνονται δεκτές, επιστροφές σε ΕΠΟΧΙΑΚΑ προϊόντα (π.χ. αντιολισθητικές αλυσίδες).
Ειδικότερα:
Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της Φουρτούνας Δ. & ΣΙΑ Ο.Ε.
Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της Φουρτούνας Δ. & ΣΙΑ Ο.Ε. μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης με την Φουρτούνας Δ. & ΣΙΑ Ο.Ε.. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν της συνεννόησης με την Φουρτούνας Δ. & ΣΙΑ Ο.Ε., τότε το Ηλεκτρονικό Κατάστημα δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Τιμολόγιο Πώλησης, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της Φουρτούνας Δ. & ΣΙΑ Ο.Ε. θα πραγματοποιείται μέσω courier ή μεταφορικής εταιρείας πάντα κατόπιν συνεννόησης. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την Φουρτούνας Δ. & ΣΙΑ Ο.Ε., η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της Φουρτούνας Δ. & ΣΙΑ Ο.Ε.. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση, με χρέωση της Φουρτούνας Δ. & ΣΙΑ Ο.Ε.
Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα θεωρηθεί/ούν ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση, η επιστροφή αυτού/αυτών θα γίνεται με χρέωση της Φουρτούνας Δ. & ΣΙΑ Ο.Ε.. Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή του/των ελαττωματικού/ών προϊόντος/ων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη με αποστολή αυτού/αυτών, επιβαρυνόμενη η Φουρτούνας Δ. & ΣΙΑ Ο.Ε. με τα έξοδα παραλαβής του, με μέσα της απολύτου επιλογής της Φουρτούνας Δ. & ΣΙΑ Ο.Ε. και κατόπιν συνεννόησης του ίδιου του πελάτη με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της Φουρτούνας Δ. & ΣΙΑ Ο.Ε.. Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Τιμολόγιο Πώλησης., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.
Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη
Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του πελάτη μπορεί να πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος, εφόσον δεν έχει εκπνεύσει η κατωτέρω αναφερομένη προθεσμία υπαναχώρησης. Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη σε οποιοδήποτε κατάστημα διατηρεί η Φουρτούνας Δ. & ΣΙΑ Ο.Ε., είτε με αποστολή αυτών, επιβαρυνόμενος ο πελάτης με τα έξοδα αποστολής τους, κατόπιν συνεννόησης με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της Φουρτούνας Δ. & ΣΙΑ Ο.Ε.. Και στις δύο ως άνω αναφερόμενες περιπτώσεις, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Τιμολόγιο Πώλησης, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη. Υπαναχώρηση Ο αγοραστής δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε πέντε (5) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης και παραλαβής των πωληθέντων προϊόντων, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και το κόστος επιστροφής του είδους.
Ελαττώματα – ελλείψεις συνομολογημένων ιδιοτήτων
Για την αντιμετώπιση ελαττωμάτων ή ελλείψεων συνομολογημένων ιδιοτήτων στα πωλούμενα είδη ισχύουν οι προβλέψεις του αστικού κώδικα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να πιστοποιείται ως τέτοια εγγράφως από αμφότερα τα μέρη. Πάντως, σε οποιαδήποτε πιθανή περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, θα πρέπει το προϊόν να επιστρέφεται σε οποιοδήποτε κατάστημα διατηρεί η Φουρτούνας Δ. & ΣΙΑ Ο.Ε. (με δικά σας έξοδα αποστολής) για να ελεγχθεί από εξειδικευμένο προσωπικό ελέγχου και σε συνέχεια να επισκευαστεί εφόσον είναι εφικτό ή σε δεύτερο χρόνο να αντικατασταθεί με νέο.
Σημειώνεται, ότι στα ηλεκτρολογικά είδη (π.χ. Λάμπες, καλώδια, ασφάλειες και συναφή είδη) ΔΕΝ παρέχεται εγγύηση
Ακύρωση παραγγελίας
Ακύρωση παραγγελίας γίνεται δεκτή μόνο για όσο διάστημα δεν έχει ακόμα εκτελεστεί και δεν έχει παραδοθεί το είδος (δηλαδή δεν έχει εκδοθεί δελτίο αποστολής), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail), είτε τηλεφωνικά. Έχετε την δυνατότητα να ενημερώνεστε για την πορεία της παραγγελίας σας, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail).
Διαθεσιμότητα προϊόντων
Η εταιρία επιφυλάσσεται να ενημερώσει τους πελάτες σε περίπτωση μεταγενέστερης μη διαθεσιμότητας παραγγελθέντος είδους, για τον πιθανό χρόνο παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, εφόσον κρίνεται ότι η καθυστέρηση καθιστά τη συναλλαγή ασύμφορη για τον πελάτη, χωρεί ανάκληση της παραγγελίας η οποία γίνεται αζημίως για τον πελάτη. Η τυχόν λοιπή παραγγελία εκτελείται κανονικά.